دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

جمعه, ۳ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۱۷ ق.ظ

کتاب‌های این پست به دستم رسیدن و اومدم اینجا خوشحالی و ذوقم رو به اشتراک بذارم.

قبلش بگم که امروز هم بنا به اتفاق سری زدم به یه کتاب‌فروشی نزدیک خونه و قفسه کتاب‌های زبان خارجیش رو زیر و رو کردم و خوشحال اومدم خونه بعد سرچ کردم دیدم اگه آنلاین سفارش می‌دادم با سود حاصله می‌تونستم یه کتاب دیگه هم بخرم! بعد هم نشستم اون کتابفروشی رو قضاوت کردم که دلم خنک شه!

ولی به جای اینا سفارشم که به دستم رسید، دیدم ذوقم تمومی نداره و اومدم اینجا کمی از ذوقم رو خالی کنم. این اولین بارم بود که از فروشگاه کتاب نهنگ خرید می‌کردم و به شدت پیشنهاد می‌کنم حتما شما هم یه بار خرید کنید. باقی دفعات رو هم بذارید پای تجربه خرید اولتون. من قبلا به صرت اینترنتی از سیبوک و جنگل خرید کردم و چند انتشاراتی از نمایشگاه کتاب آنلاین 99. ولی نهنگ انقدر زیبا و حرفه‌ای بسته رو ارسال کرده بود که من هنوز تا پاسی از نیمه شب ذوقم نخوابیده. فکر کن در کنار هزینه ارسال رایگان برای اولین خرید، در کنار تخفیف روی خود کتاب و در کنار تخفیف یلدایی‌ای که گرفتم، در کنار بوک‌مارک قشنگشون، یه کارت پستال خوشگل و یه دفترچه که از کاغذهای باطله چاپ کتاب درست شده هم گذاشته بودن. اینا همه رو بذار در کنار طراحی جالبی که حتی به پاکت هم کشیده شده بود.

شما نهنگ رو می‌شناختین و معرفی نکرده بودین؟ :دی

نظرات (۲)

  • بانوچـه ⠀
  • مرسی که نهنگ رو بهمون معرفی کردی :)

    پاسخ:
    قربان شما :)
  • تسنیم ‌‌
  • نچ، من نمی‌شناختم :)

    انقدرررر کتاب تلنبارشده دارم که به خودم اجازه نمیدم کتاب دیگه‌ای بخرم :(

    پاسخ:
    منم نمی‌دونم از کجا ضربه خوردم اینا رو خریدم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی