دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

۲ مطلب در ۶ مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

- دلم دوستی‌های بالغانه می‌خواد. منظورم یه چیز جدی و محترمانه نیست. 

- بازم شنبه شد و اصلا حس و حال کار کردن نیست. اص‍ــــلا!

- یه حسی امروز می‌گفت یه چیزی رو یادم رفته! صبح دم در با خودم همه رو چک کردم آخرشم گفتم خدا کنه وسیله مهمی نباشه. هندزفریم رو یادم رفته بود. مهم نیست. ولی بدون اون تمرکزم تو کار پایینه.

- در «ببینیم چی میشه»‌ترین وضعیت زندگیم هستم و اصلا حس بدی ندارم نسبت به این وضعیت.

- بریم که داشته باشیم اولین سریِ توییت‌های نشدنی رو! :دی

توی note گوشیم یه کتگوری ساختم به اسم «توییت‌های نشدنی»! این پست‌هایی که محتواشون شماره‌بندی شده هست رو از این قسمت برمی‌دارم. جمله‌هایی که وسط روز تو مغزم راه میرن رو می‌نویسم تو این کتگوری. کوتاهن و ماهیتشون بیشتر به توییت می‌خوره تا پست. می‌خوام یه دسته‌بندی جدید با همین اسم اضافه کنم. 

چرا توییت‌های نشدنی؟ چون به نظرم ما توییت می‌کنیم و توییت‌ها توییت میشن. چون این توییت‌ها رو توی توییتر توییت نکردم، پس توییت نشدن! به همین مسخرگی :)