دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ

وبلاگ عزیزم!

این پست رو شنبه 25 آذر نوشتم. برای تولد هفت سالگیت که امروزه. هفت سال بی وقفه باهات بودم. دلم بهت گرم بود. تولدت مبارک.

پ ن: الان هم که دارم این پست رو می نویسم حدس میزنم که یادم نمی مونه به موقع بیام و تولدت رو تبریک بگم. چون اون روز و ساعت سر کارم و بعدش هم خونه خودم نیستم و هزار کار عقب مونده دارم و باید اون ها رو انجام بدم. 


پ ن 2: من پست رو انتشار در آینده زده بودم و تاریخ هم درست ست کرده بودم ولی مثل اینکه توی سیستم انتشار در آینده بیان باگ هست و منتشر نشده بود :|

نظرات (۱)

  • پیخوش 🌨️✨
  • به به آقا! هفت سالگی وبلاگ مبارک! 😅🎉

    پاسخ:
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی