دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰ ق.ظ

امروز باز هم فیلم the worst person in the world رو دیدم.

دوشنبه برای اولین بار دیده بودمش. سه‌شنبه باز هم دیدمش ولی اوایلش رو.‌ یه تیکه هم پاز کردم و ‌... و بعد با تمام وجودم اشک ریختم. باقی فیلم رو خوابم برد. امروز نشستم و ادامه رو دوباره دیدم.

خیلی حس نزدیکی دارم به شخصیت اول فیلم، یولی. فکر می‌کنم تا مدت‌ها فیلم مورد علاقه و الهام‌بخشم باشه. فیلم این دوره از زندگیم رو پیدا کردم. فیلمی که من رو توصیف می‌کنه. و بیشتر از همه اون تیکه که یولی داشت آکسل رو ترک می‌کرد برام آشنا و روشن بود. خیلی از دیالوگ‌ها مال من بود. من بودم. خیلی زیاد.

امروز با حقوق دومم یه خرید هم کردم. یه خرید هیجانی‌! کاملا هیجانی!

حالم خوب نیست!

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی