دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴ ق.ظ

خیلی حرفا دارم. خیلی حرفها. درباره کارم. درباره خودم. درباره احوالاتم. درباره افکارم...

ولی انگار که قدرت کلمه کردن همه این درونیات رو از دست دادم و بابتش واقعا ناراحتم. حتی توی خلوت خودم هم توانایی بیرون ریختن اینها رو ندارم چه برسه به هر جای دیگه.

و می‌دونم که مطمئناً بعدا زمان زیادی رو احتیاج خواهم داشت برای التیام این مدت!

زمان خییییییلی زیادی...

می‌دونی. امشب هم همین دو خط رو نوشتم و اشک ریختم برای این فلج شدنم...

نظرات (۱)

  • زندگی ‌‌‌‌
  • یه راهی که شاید کمک کنه قلم کاغذه

    بذار جلوت و هرررر چیزی که به ذهنت میاد با هررررر شکلی که میتونی بنویس

    حتی اگر حرفات بی ربط به نظر بیاد یا اصلا نتونی خطتو بخونی

    من خودم خیلی این روشو دوس دارم

    پاسخ:
    اره نوشتن کمک میکنه. منم شروع کردم یه هر روز نوشتم توی وبلاگ تا بعد ببینم چی میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی