دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴ ق.ظ

باید یه فکری به حال اینجا بکنم. به حال نوشته‌هام، چه اینجا چه اون کانال یک‌نفره. اونجا خیلی ساده‌تر و سریع‌تر می‌نویسم و منتشر می‌کنم. همینطور چون فقط من بهش دسترسی دارم، میزان خود سانسوریم اونجا خیلی کمتر از اینجاس. ولی مزیت بزرگ اینجا برای من آرشیوشه. آرشیو خیلی راحت‌تر در دسترسه و قابل گشتنه! اینجا رو برمی‌گردم می‌خونم ولی اونجا رو نخوندم تا به حال. اینجا چون دارم طوری می‌نویسم انگار که قراره حداقل یک نفر به غیر از خودم نوشته‌ها رو بخونه پس پخته‌تر می‌نویسم. می‌جوم، هضم می‌کنم، فکر می‌کنم، می‌سنجم و سعی می‌کنم قابل فهم بنویسم. سر و ته داشته باشه. اونجا خامِ خام می‌نویسم. طوری که گاهی شک می‌کنم اگه برگردم و دوباره بخونم آیا متوجه میشم چی نوشته بودم یا منظورم چی بوده!

باید یه فکری به حال خیلی موضوعات و ابعاد دیگه زندگیم بکنم. در این حد که کتاب‌هام رو از توی کمد بیرون بکشم و جلوی دید بذارم یا نه توی کمد بمونن؟ بهشون بگم کارم رو عوض کردم یا نه؟ اون دوستی سمی رو با یه پیام تموم کنم یا باز هم کشش بدم؟ وسایلم رو چیکار کنم؟ پول‌هام رو؟ فایل‌هام رو؟ لباس‌هام رو؟ نوشته‌هام رو؟ پوسته‌ام رو؟ 

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی