دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۸ ق.ظ

برای خودم از رفتارهایی که می‌خوام با خودم داشته باشم نوشته بودم. خواستم مهم‌ترین‌هاشون رو اینجا هم بذارم.
اول اینکه می‌خوام با خودم صادق و روراست باشم و همینطور واقع‌بین... روراست بودنی که خوشحالم بیشتر از یک ساله شروعش کردم و هنوز توی مسیرش هستم. واقع‌بین بودنی که باز هم بیشتر از یک ساله که توی مسیرش قدم گذاشتم(البته به اختیار نبود و شرایط بیرونی شروعش کرد!) و هنوز اوایل مسیرم و صادق بودنی که نمی‌دونم کجای کارم. این‌ها برای من صرفا یه سری صفت خالی نیستن که بگم به صورت صفر و یکی یا اون صفت رو داری یا نداری. برای من مسیرن. مسیری که برای رسیدن به حد رضایت‌بخشی از اون صفت باید پا در مسیرش بذارم و حرکت کنم. عقب و جلو برم و مدام خودم رو چک کنم و حتی گاهی خوشحال بشم از دیدن مسیر رفته.
برای خودم نوشتم که می‌خوام به خودم متعهد باشم. این هم یه کلمه‌اس که به یه مفهوم گسترده و تعریف‌شده برای خودم دادم. اون پشت چه خبره؟ هنوز نمی‌تونم توصیف کنم. فقط در این حد می‌تونم بگم که منظورم شاید اینه که می‌خوام به خودم متعهد باشم یعنی می‌خوام اگر کاری برای خودم می‌کنم یا نمی‌کنم، بعدا به خودم پاسخگو باشم. (البته نه از جایگاه سرزنشگر!)

یه موضوع بی‌ارتباط به چند خط بالا رو هم می‌خواستم بنویسم که یادم رفت چی بود!

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی