دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶ ق.ظ

با یه مدل رنگ کردن مو آشنا شدم به اسم e-girl. نمی‌دونم از کجا میاد ولی اینطوریه که دو شاخه جلوی مو رو برمی‌دارن یه رنگ کاملا متفاوت می‌زنن! به نظر من اومد بیشتر نوجوون‌ها سمتش میرن ولی برام خیلی جذابه. تو ذهنم اینه که اگه خواستم برای خودم انجام بدم به جای اینکه اون دو شاخه رو از ریشه رنگ کنم، مثل بالیاژ با فاصله شش هفت سانت از ریشه رنگ کنم که اگه گند زدم کوتاه کنم و به چتری تبدیلش کنم. رنگ هم آبی تیره یا سبز تیره.
فقط موضوع اینه که حالا حالا ها نمی‌تونم ایده‌ام رو عملی کنم چون حالا حالا ها حق هیچ گونه لذتی رو ندارم! خوشگذرونی بیرونی و علنی و ظاهری حرامه! چراشو ول کن.
احتمالا تو شش ماه آینده عملیش کنم. می‌نویسم اینجا که اگه موهامو اینطوری رنگ کردم بیام و ببینم چقدر فاصله خواسته تا عمل بوده.
الان هم کلی سرچ کردم بلکه یه عکس از چیزی که تو ذهنمه پیدا کنم و بذارم ولی نیافتم!

نظرات (۳)

  • مترسک هیچستانی
  • ولی به نظرم زودتر از ۶ ماه آینده این کارو بکن، بذار تا ذوقشو داری به عمل برسه :)

    پاسخ:
    as soon as possible انجام میدم :دی

    وای منم عاشق این مدل شدم

    میخواستم بنفش کنم

    یا آبی روشن...

    ولی خب =")

     

    به نظرم واسه امتحان کردنش از این رنگ پودری موقتا بزنین ببینین حال میکنین یا نه 😂 اسمش و نمیدونم

    پاسخ:
    این رنگ موقتا هم ایده خوبیه‌ها! 
    منم اسمشونو یادم نیست ولی فکر کنم تو مترو می‌فروختن.

    عکسش رو هم بذار. :<

    پاسخ:
    باچه :>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی