دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۶ ق.ظ

خواهشا یه نفر با من همدردی کنه که نوشتن رزومه یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. حتی از مصاحبه کردن. حتی از درخواست افزایش حقوق دادن. حتی از خودِ کار کردن. از هر فعالیتی مرتبط با کار سخت‌تره!
تو مسیر نوشتن رزومه جدید و بهتر کردنش و در واقع تبدیلش به چیزی که می‌خوام، تا بتونم باهاش کاری که می‌خوام رو بدست بیارم، هر دفعه نکته جالبی یاد می‌گیرم و بعد به این فکر می‌کنم اون رزومه آشغال قبلی چی بود من داشتم! یادمه حتی یه کارفرما که آزمایشی پیشش رفته بودم و هر دو خیلی زود فهمیدیم که من نه اون شغل رو دوست دارم و نه به دردش میخورم، بهم گفت رزومه‌ات خوب نیست و مثلا ضعفش چیه. به این فکر می‌کنم که واقعا چی تو سرم می‌گذشت؟ نه اینکه ندونم واقعا چی تو سرم می‌گذشته ولی خدایی آشغال محض بود و خودم خودخواسته آشغال جلوه‌اش داده بودم.
نکاتی که می‌فهمم واقعا ساده هستن. در واقع قراره تو رزومه‌ات رو طوری بنویسی که برای کارفرما جذاب باشه. روی نقاط قوتت تکیه کنی و بتونی توی یه برگه که یه نفر سریع می‌خونه و ازش رد میشه کاری کنی کمی متوقف شه. من رسما تو سر خودم زده بودم با اون آشغال.
امیدوارم این یکی چیز خوبی از آب دربیاد. مثل اینکه بهتره که بازم جایزه ست کنم.

نظرات (۲)

  • تسنیم ‌‌
  • من همدردی نمی‌تونم بکنم تو این مورد. چون به نظرم درخواست افزایش حقوق دادن خیلی سختتر از همه‌شونه :)

    من اصلا رزومه ندارم! و چیزی هم برای نوشتن تو رزومه ندارم! شرمگین شدم یهو :)

    پاسخ:
    شرمندگی نداره. من در حد شناختی که از خوندن ماجراهات دارم اتفاقا به نظرم اگه بخوای بنویسی، رزومه خوبی میشه :)
  • مترسک هیچستانی
  • خودم به شخصه تا حالا رزومه ننوشتم ولی کاملاً متوجهم چقدر سخته چون تو اطرافیانم دیدم :/

    پاسخ:
    تنبلیم هم میشه در کنار سخت بودنش :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی