دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۸ ق.ظ

اینو به یادگار اینجا می‌ذارم برای آینده‌ای که قراره کووید مهار شده باشه و به زندگی عادیمون برگشته باشیم و دیگه خبری از ماسک نباشه. برای اینکه به یاد بیارم یه زمانی ترکیب ماسک و عینک آفتابی مثل یه نقاب تمام عیار بود برام تا بتونم راحت پشتش هم ناشناس بمونم و هم اینکه توی خیابون، بدون اینکه کسی متوجه بشه، وقتی ایستادم تا چراغ عابرین سبز بشه و از چهارراه رد شم یا وقتی دارم توی کوچه و خیابون راه میرم، عادی جلوه کنم درحالیکه اون زیر داشتم های‌های گریه می‌کردم.

نظرات (۱)

  • مترسک هیچستانی
  • منم این تجربه رو دارم... :(

    پاسخ:
    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی