دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۶ ب.ظ

به نظر من آدما مدل عاشقی منحصر به فرد خودشونو دارن و تعریف‌های متفاوتی هم از عشق و عشق ورزیدن. منظورم مدلیه که دوست دارن کسی بهشون عشق بورزه. و خب احتمالا همون مدل خودشون یا مدلی که فکر می‌کنن طرف مقابل دوست داره، به طرف مقابل عشق می‌ورزن. اگه مدل طرف مقابل رو بدونن و طرف مقابل هم بدونه مدلی که دوست دارن بهشون عشق ورزیده بشه چیه و هر دو با این مدل‌ها اوکی باشن، اونوقته که بیگ‌بنگ. جهانی جدید با کلی کهکشان و ستاره شکل میگره بینشون که فقط می‌تونه رشد کنه و منبسط بشه.

و فکر می‌کنم مشکلات در سو تفاهم‌هاست. مشکل توی تعریف متفاوتیه که هر دو طرف از عشق دارن. در اشتباه فهمیدن یا نفهیدن مدلیه که طرف مقابل می‌خواد دوست داشته بشه.

ولی اینو می‌دونم که برای من عشق هرگز اتفاق نخواهد افتاد چون تعریفم از عشق چیز سختیه. طرف باید ظرفیت روانی خیلی زیادی داشته باشه واسه دوست داشتن من. من خیلی جا می‌گیرم و توی قلب‌ها و ظرف‌های کوچولو جا نمیشم. اگه ظرف دل و روان کوچیک باشه ترجیح میدم کلا وارد نشم.

من خیلی جوونم که اینطوری فکر می‌کنم یا نظر بقیه هم همینه؟

نظرات (۳)

  • مترسک هیچستانی
  • اگه منو هم جوون محسوب می‌کنی باید بگم نظر منم کمابیش همینه...

    پاسخ:
    البته اینجا منظورم از جوونی، خامی و بی‌تجربگی بود :دی

    :))))))) نظر منم همینه و منم فکر نمیکنم روزی عاشق بشم

    پاسخ:
    امیدوارم برعکس چیزی که فکر می‌کنی برات اتفاق بیوفته :دی

    ضمن اینکه امیدوارم عشق برات اتفاق بیفته ❤، باید بگم که نه من اینجوری فکر نمی‌کنم. یعنی خب ظرف و ظروف طرف رو نمی‌تونم اندازه بگیرم، اینه که بدون این اندازه‌گیری‌ها ممکنه عاشق کسی بشم :))

    ولی منم فکر می‌کنم که شاید عشق رو کلا تجربه نکنم.

    پاسخ:
    آره هر کسی مدل خودشو داره :)
    ولی امیدوارم برات فرصت تجربه عشق پیش بیاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی