دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۱۵ ق.ظ

وبلاگ جانم اینو اینجا برات به یادگار می‌ذارم از امروز که فیلم The Science of Sleep رو دیدم و یادمه یه روز که حجم اینترنت رایگان زیادی داشتم و همه فیلم‌های توی لیست دانلودم رو دانلود کرده بودم و هنوز کلی حجم مونده بود و داشتم تو سر خودم می‌زدم که دیگه چی دانلود کنم... به سرم زد این کار احمقانه رو بکنم و توی اینترنت سرچ کنم فیلم درباره فلان. چندین موضوع توی سرچ‌هام بود. یکیشون درباره روانکاوی بود. چندتایی فیلم اومد و تریلرشون رو دیدم و دانلود کردم و هنوز تو صف دیده شدنن. دیشب Insomnia رو دیدم که هیچ ربطی نداشت و کاملا پلیسی جنایی بود. امشب The Science of Sleep. پنج دقیقه اول نگذشته بود که هی با خودم گفتم این فیلم چقدر شبیه Eternal Sunshine of The Spotless Mind هست! این ایده رو گذاشتم توی ذهنم وول بخوره تا آخر فیلم. و حالا رفتم سرچ کردم و دیدم کارگردان هر دوشون شخصیه به اسم میشل گوندری و دوباره کودک شدم. یاد وقتی افتادم که ...eternal رو دیده بودم و بی‌نهایت ازش خوشم اومده بود. با خودم فکر کرده بودم که این فیلم محشر پشتش نویسنده خیلی خوبیه. رسیده بودم به چارلی کافمن و فیلم‌هاش رو سرچ کرده بودم و رفته بودم فیلم Adaptation رو دیده بودم و خورده بود توی ذوقم و با خودم فکر کرده بودم لابد رندوم یه کار خوب در اومده. 
ولی امشب دوباره کودک شدم از کشفی که کردم. قطعا باقی فیلم‌های میشل گوندری رو خواهم دید، فقط و فقط به خاطر خاصیت این دو فیلمش که از فرط خلاقیت و بامزگی ذهن رو منفجر می‌کردن. 


پ ن : هشدار برای اینکه ممکنه از هیچکدوم از این فیلم‌ها خوشتون نیاد!

نظرات (۴)

eternal عالیییه

پس منم باید The Science of Sleep رو ببینم (:

پاسخ:
البته به اندازه‌ی eternal خوب نیست :دی

من اخیرا مینی سریال Unbelievable دیدم و خیلی دوسش داشتم.

مینی سریال northodox هم خوب بود

مینی سریال sharp objects هم دارم میبینم.

 

کلا من درام و جنایی خیلی دوست دارم :))

از بین این سه، بیشتر از همه غیرقابل باور رو پیشنهاد میکنم ببینی.

بیشتر از بقیه دوسش داشتم

پاسخ:
Unbelievable تو صف دانلودم بود. حالا می‌برمش اولویت اول :))
Unorthodox رو دیدم. به نظرم ایده‌اش جالب بود ولی نوع ساختش جذبم نکرد. تا ببینیم برای فصلای بعد می‌خواد بهتر شه یا نه.
Sharp object هم شنیدم اسمشو. وحشی بازی نباشه میذارم تو لیست :دی
مرسی از معرفی‌هات

میدونی sharp object یکم برای من قسمت اول گنگ بود....کلا ساختش یجوری هست که باید خیلی حوصله داشته باشی، چون فلش بک به گذشته هم زیاد داره.

اما چون تم معمایی، جنایی داره من خوشم اومد ازش.

برداشتی از یک رمان بوده...

پاسخ:
پس میشه یه سیزن بهش فرصت داد ببینیم چه خبره

=(((( کاش فرصت بود که همه ی اینایی که اسم بردی رو ببینم

پاسخ:
پوینت مثبتش اینه که ممکنه خوشت نیاد :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی