دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵ ق.ظ

کی فکرشو می‌کرد از این پست، قراری که با خودم گذاشتم، چهــــــــــــــــــار سال گذشته باشه؟ قرار سه‌شنبه‌های آخر ماه رو میگم. من چند ماهی به قرارم پایبند بودم. بعد که مشغله‌ام بیشتر شد توی پایبند بودن به قرارم نامنظم شدم. ممکن بود هر چند ماه یک بار یادم بیوفته. 

الان؟ بعد از چهار سال هنوز یادمه که چیو قرار بود به خودم یادآوری کنم. تا آخر عمر فراموشش نخواهم کرد. حتی اگه چهل سال بگذره.

یادآوری خوبی بود برای این روزهام...

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی