دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۲۳ ق.ظ

من اینو فقط اینجا می‌تونم بنویسم چون حس می‌کنم بچه‌های وبلاگ اپن مایندتر هستن. پس اگه ذره‌ای در میزان باز یا بسته بودن ذهنت شک داری ادامه نده!


اومدم بنویسم که من روز دوم/سوم پریود رو خیلی دوست دارم. چون درد تموم شده، می‌تونی حموم بری، خونریزی نرماله، فشارت سر جاشه، روز قبلش بی‌نهایت خوابیدی و حالا سرحالی، خبری از هورمون‌های اعصاب خورد کن نیست، خلاصه کنترل اوضاع دستته و مهم‌تر از همه می‌دونی که تا سه هفته آینده زندگی روی خوشش رو به تو نشون میده و خبری از pms و علائمش نیست. 
البته که تجربه آدم‌ها با هم متفاوته. شما کدوم روز رو دوست دارین؟

نظرات (۷)

اون روزی که صبح از خواب بلند میشم و خبری از کمردردام نیست

پاسخ:
یادم افتاد منم یه مدت خیلی درگیر کمردرد عصبی بودم. راست میگی حس خوبیه

اخ دقیقا

روز سوم قشنگ برمیگردی به زندگی :)

درد قابل تحمل میشه، اون تیره و سیاه دیدن دنیا هم برطرف میشه و اون موقع هست که میتونی لبخند بزنی

پاسخ:
دقیقا

لاکم میتونی بزنی ^_^

پاسخ:
گود پوینت :)
تازه اگه اهل روزه هم باشی، می‌تونی روزه نگیری :دی

منم جواب بدم؟ :)))

پاسخ:
of course :)))
  • سیمیا ‌‌‌‌‌
  • زندگی منم بعد از روز دوم واقعا بهتر می‌شه :)

    ولی اگر بخوام بهترین موودم رو بگم، می‌شه حوالی روز 14 سیکل (شروع سیکل رو همون شروع پریود در نظر بگیر) که اینم حقّه‌ی طبیعته.

    پاسخ:
    آره، منم حوالی روز چهاردهم زیادی شاد و شنگولم :)

    چقدر لذت می‌برم می‌بینم میزان درک فضای عمومی داره به سمتی پیش میره که رفته رفته تعداد دوستانی که دربارهٔ سلامتی بدنشون (پریود) حرف می‌زنن، بیش‌تر می‌شه و ابایی هم بابتش ندارن... فقط با لبخند این پست و کامنتاش رو خوندم :)

    پاسخ:
    کاش گسترده‌تر بشه. 
    مثلا من خودم فقط اینجا راحتم در این باره بنویسم. توی دنیای واقعی متاسفانه درباره این مسائل انقدر راحت با همه صحبت نمیکنم
    :)

    یک روز بعد از روز آخر :))

    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی