دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۱۳ ب.ظ

یه روز وقتی یه ربع دیرتر از زمان همیشه داشتم حرکت می‌کردم، گفتم بذار از waze بپرسم شاید منو زودتر برسونه. waze بعد از تقریبا 9 کیلومتر رانندگی توی یک و تنها یک اتوبان، منو وارد یکی از خیابون‌های اصلی شهر کرد و بعد از گذروندن احتمالا هفت یا هشت چهارراه دارای چراغ‌قرمز به مقصد رسوند. تجربه اون روز از رانندگی در سطح شهر اینقدر برام لذت بخش بود که از اون روز به بعد هم همون مسیر رو انتخاب کردم.
وقتی بخش اعظم رانندگیت به جای اتوبان توی شهره، احساس می‌کنی بیشتر توی شهر حضور داری. بیشتر زنده‌ای. رانندگی بین کوچه و خیابون‌ها، رد شدن از کنار مغازه‌ها و فروشنده‌ها و مردم، راه دادن به عابرین پیاده، موندن پشت چراغ قرمز و ... این‌ها همه خیلی لذت بخش‌تر از رانندگی توی اتوبانه. انسانی تره!

نظرات (۲)

  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • دقیقاً منم همین حسو دارم

    پاسخ:
    :)

    زودتر رسوند؟

    پاسخ:
    به موقع رسیدم. احتمالا پنج تا ده دقیقه زودتر رسونده بوده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی