دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ق.ظ

دوست داشتم از فیلم‌های خوبی که این چند وقت دیدم، بنویسم. ولی دیدم حرفی جز تعریف و تمجید ندارم. معرفی فیلم‌ها رو هم بهتر از من توی اینترنت میشه پیدا کرد. پس بسنده می‌کنم به نام بردنشون و نظرم خیلی کوتاه!


  •  کفرناحوم  (هر آدمی با هر سلیقه ای، راضی و با چشمای کاسه خون شده از پای فیلم بلند میشه)

  •  Shoplifters  (نمره 8 از 10 بهش میدم و احتمالا بعدا دوباره می‌بینیمش)

  •  Soul  (فکر می‌کنم دیگه تا الان باید تعریفش رو شنیده باشید و خب کار پیکسار رو باید بی چون و چرا دید)

  •  Band of Brothers  (احتمالا خیلی‌ها دیدن. خیلی رئال بود برای من!)

  •  سال دوم دانشکده من (با دیدنش دلم برای سینما رفتن تنگ شد)


پ ن : خوشحال میشم نظرتون رو درباره فیلم‌ها بدونم :دی

نظرات (۴)

  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • فقط آخری رو دیدم و شرمسارم بابت ندیدن 4 تای اولی :|

    می‌بینم حتماً :)

    پاسخ:
    ای بابا شرمساری نداره :)

    فقط از لیست ، soul رو دیدم که عالی بود....حس دیدنش مثل خوردن کیک شکلاتی و چایی دارچین توی یک روز کلافه کننده بود :)

     

    +اتفاقا خیلی کار خوبی میکنی که معرفی کنی :)

    اینجوری فیلم هایی که از فیلتر رد شده، با خیال راحت میشه دیدش

    وقتت هدر نمیره

    پاسخ:
    آره soul خیلی حس خوبی داشت

    حالا باز سلیقه خودت رو درگیر کن. مثلا آخری رو دو نفر دیدن و هر دو نفر دوستش نداشتن :)

    سال دوم رو پارسال دیدم و دوستش نداشتم

    سول رو هم دیدم خوب بود

    پست قبلیتم دوس داشتم

    پاسخ:
    قربان شما :))
  • تسنیم ‌‌
  • من آخری رو دیده‌م و لذت نبردم.

    shoplifters رو هم دیده‌م و خیلی خوشم اومد.

    انیمیشن دوست ندارم و نگاه نمی‌کنم.

    اون دوتای دیگه رو هم پوسترشونو دیدم و مایلم ببینم.

    پاسخ:
    جالبه فکر نمیکردم سال دوم به دل کسی نشینه
    و باز هم جالبه که انیمیشن دوست نداری :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی