دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ق.ظ

جایی که کار می‌کردم از نظر دسترسی به فست‌فود و کافه و رستوران و کیترینگ و این‌ها وضعیت خیلی خوبی داشت. اسنپ‌فود رو که باز می‌کردی انتخاب‌هات بین رستوران‌ها و انواع کیفیت‌ها و قیمت‌ها و غذاها زیاد بود. گاهی اوقات که از خونه ناهار نمی‌بردم، غذا سفارش می‌دادم و همیشه اون روزی که قرار بود غذا سفارش بدم برام یه روز هیجان‌انگیز بود.

راستش رو بخوای الان دلم برای اون موقع‌ها تنگ شده. برای امتحان کردن غذاهای مختلف و بعضا جدید. برای هیجان داشتن واسه غذا. رفتم اسنپ‌فودم رو باز کردم و دیدم آخرین سفارشم مال آذر 98 بوده و من یک ساله که غذای هیجان‌انگیز نخوردم! کل دستگاه گوارشم و مغزم که خاطرات و مزه‌ها رو بایگانی کرده بود هم دلشون تنگ شد. چه دورانی بود واقعا.

هر بار دنبال یه اسم جدید، یا طعم جدید می‎گشتم. با آزمون و خطاهام چندتا رستوران که غذای باکیفیت داشتن رو پیدا کرده بودم و گاهی به عنوان مشتری ثابت از این‌ها غذا سفارش می‌دادم و گاهی جای جدیدی رو امتحان می‌کردم. تو بحث کیفیت سالم بودن غذا برام اولویت شماره یک بود. بعد تازه بودن مواد اولیه و بعد بازی با طعم‌ها و خاص کردن غذا. گشت و گذار توی دنیای سالادها رو هم دوست داشتم. معمولا خیلی سخت سالاد خوب پیدا میشد ولی اگه پیدا می‌کردم از دستش نمی‌دادم و مشتری می‌شدم. یادمه یه بار یه سالادبار پیدا کرده بودم و خیلی خوشحال بودم ولی اولین سالادی که ازشون سفارش دادم ناامیدم کرد. اون‌وقت منِ فراری از فست‌فود شده بودم مشتری ثابت دو تا رستوران فست‌فود از بس که با کیفیت بود غذاهاشون.

واقعا دلم تنگ شد برای اون زمان‌ها. برای دل خودم هم که شده حداقل یه بار دیگه باید برم این دو تا فست‌فود و دلی از عزا دربیارم. به نظرم بهترین قسمت کار کردن و پول درآوردن، خرج کردن پولت برای خوردنی‌جاته.


پ ن: اینو تو پی‌نوشت میگم که وقتی از غذاها و طعم‌های جدیدی که امتحان کرده بودم و محتواشون برای مامانم می‌گفتم، می‌گفت تو آخر خودتو مریض می‌کنی با این چیزا! :|

نظرات (۵)

  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • زیاد آدم ریسک‌پذیری در زمینهٔ غذاجات نیستم ولی بابت همون چند باری که ریسک کردم راضی‌ام، چیزای خوبی کشف کردم D:

    پاسخ:
    بازم به ریسک کردن ادامه بده :دی
  • هانی هستم
  • من به عنوان یک طرفدار غذای سالم و خانگی ، شدیدن باور دارم آدم گاهی وقتا باید فست فود بخوره و رستوران‌های مختلف رو کشف کنه و بدون عذاب وجدان ازشون لذت ببره.

    پاسخ:
    منم باور دارم :)
  • تسنیم ‌‌
  • منم تایید می‌کنم بهترین خرج‌ها، خرج کردن برای خوراکی، علی‌الخصوص خانواده‌ی شکلات‌سانانه :))

    پاسخ:
    شکلات‌سانان :))))))))
  • بانوچـه ⠀
  • گاهی وقتا گریز می‌زدم و غذای جدید امتحان می‌کردم ولی اغلب چون هم عجله داشتم و هم گرسنه بودم می‌ترسیدم غذا اونقدر بد باشه که نتونم بخورم و ریسک کمتری می‌کردم.

    پاسخ:
    درست میگی وقتی سرت شلوغه نمی‌تونی با حوصله انتخاب کنی.
  • دُردانه ‌‌
  • من بیشتر از یه ساله به خودم آش علی‌بابای میدان توحیدو دادم و هنوز میسر نشده :(

    یه بار بابت آلودگی تهران نشد، سریای بعدم کرونا و دیگه تهرانو ندیدمش بعدش

    پاسخ:
    فکر کنم بهتره یه لیست از غذاها و کافه/رستوران ها تهیه کنیم و کرونا که تموم شد در اولین فرصت دونه دونه تیک بزنیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی