دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۵ ب.ظ

زیاد اطرافم دیدم وقتی یه نفر عزیزی رو از دست میده عکس پروفایلش رو سیاه میکنه. یا جمله هایی با مضمون دلتنگی یا حتی اعلامیه مرحوم رو جای پروفایلش میذاره. ممکنه در این باره هم پست بذاره و خاطره ای هم بگه. من همیشه وقتی چنین چیزی میبینم بعد از پرس و جوی احوال و اتفاقی که افتاده، همذات پنداری و تسلیت گفتن، به این فکر میکنم که من توی اون موقعیت چیکار میکردم؟

(این قسمتو پاک کردم)

گاهی اوقات فکر میکنم اون آدمایی که میتونن درباره سوگشون اینقدر باز باشن و با بقیه صحبت کنن. share کنن و همدردی بقیه رو پذیرا باشن خیلی خوشبختن. شاید حتی خودشون هم ندونن که چقدر خوشبختن.

نظرات (۳)

  • صدرا ارجمند
  • سوگ سوگه!

    وقتی داغ دیدی، تا مدتی فرقی نمی‌کنه کسی بهت تسلیت می‌گه و باهات همدلی می‌کنه یا نه....

    اما از یه جایی به بعد حرفت رو قبول دارم

    پاسخ:
    آره اگه واقعا سوگوار باشی واقعا برات فرقی نمیکنه...
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • من واکنشام به مراتب کم‌تر از این حرفاست اما از اونام که حتی تو اوج غم هم چیز زیادی بروز نمیدم و به خاطر همین حجم تسلیت و هم‌دردی کمی معمولاً می‌گیرم چون مخاطبم فکر می‌کنه ناراحت نیستم :|

    پاسخ:
    دوست داری تسلیت دریافت کنی؟ یعنی راضی هستی از این مدل غمگین بودنت یا نه؟
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • نه، چندان حس خاصی به تسلیت شنیدن ندارم اما این‌که تصور می‌شه غصه ندارم، اون یه خرده روی مخمه :)

    والا ارادی نیست تا بتونم بگم راضی‌ام یا نه

    پاسخ:
    اوهوم... اینکه احساساتتو درک نکنن سخته...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی