دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ق.ظ

امروز وقتی بی‌نهایت به این احتیاج داشتم که بغل بشم یا شاید بهتره بگم در بر گرفته بشم، به یه جمع‌بندی رسیدم. روش‌های بغل کردنِ خود که مدت‌ها یار همدم من بودن و تازه امروز انقدر انواع روش‌هاشون رو امتحان کردم که دیدم چقدر روش‌های بغل کردن مختلفی وجود داره!

روش اول. مخصوص سره! سرتو می‌ذاری روی بالش و پتو رو هم میکشی روت تا نصف کله‌ات اون زیر باشه بعد دستاتو هرچقدر می‌تونی می‌پیچونی لای پتو و میبری زیر بالش‌. طوری که یه کم به سرت و لپات فشار بیاد. اینطوری کله‌ات یه بغل محکم(یه دربرگرفتگی عمیق) رو تجربه میکنه. بقیه بدنت مهم نیست.

روش دوم. بالش اینجا اختیاریه. پتو رو یه جوری میندازی روی بالاتنه و سرت که فقط یه سوراخ باقی بمونه که چشمات و بینیت ازش بیرون زده باشه. دهنت اون زیر باشه بهتره. باز پایین تنه اهمیتی نداره. فصل گرم هم خوبه‌.

روش سوم. ورمیداری پتو رو اینقدر به هم مچاله میکنی تا یه گلوله بشه. چهارزانو میشینی و خودتو میندازی توی بغل پتو. از زیر پتو دستاتو به هم می‌رسونی و به هم قفل می‌کنی. سرت رو هم فرو میکنی توی نرمی پتو. 

روش چهارم یا سوم پریم. همون حالت روش سوم .ولی با این تفاوت که گلوله پتو رو بلند میکنی و تو بغلش می‌کنی و اینجا بالاتنه بر خلاف روش سوم عمودیه.


اگه فیلم تمپل گرندین رو دیده باشین، تمپل اوتیسم داشت و یه دستگاه بغل ساخته بود. میرفت توش و در برگرفته میشد. بعد تو خوابگاه فکر کردن طرف منحرف جنسیه دستگاهشو شکوندن. 


پ ن: مسلما من اینجا از بغل عاشقانه، از روی محبت و از روی دلتنگی و اینا نگفتم! صرفا در بر گرفته شدن. یعنی فشرده بشی توی یه چیز نرم تا آرامش رو تجربه کنی! همین. 

نظرات (۲)

  • هانی هستم
  • اصلن بغل همیشه جوابه. بغل پتو ، بالش ،بخاری یا چیزهای گرم‌تر

    پاسخ:
    حتی چله تابستون
  • غریبه ‌‌‌‌
  • فیلم رو دیده بودم، فکر کنم عید همین امسال. ولی طبق معمول فراموشش کرده بودم. یه تصویر کلی و محو از اون دستگاهه یادمه. اگه اشتباه نکنم از روی مسیر حرکت گاوها ساخته بودش...

     

     

    بامزه نوشته بودی :) 

    پاسخ:
    از روش آروم کردن گاوها تو گاوداری :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی