دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دریافت

 

 

این آهنگ رو دو روزه شنیدم و به دلم نشسته... از دیروز تا الان دارم می‌نویسم و پاک می‌کنم... بگذریم. آهنگ از اون دسته آهنگاس که فقط و فقط برای خودم پلی میکنم... بی‌نهایت هم هوس کردم وسط رانندگی تو اتوبان با پنجره پایین و صدای بلند بهش گوش بدم و خودم رو رها کنم توی فریادهاشون...رهای رها...

یه چیزی! من چرا انقدر دیر تو زندگیم فهمیدم که من هم حق دارم سلیقه منحصر به فرد خودم رو داشته باشم؟

 

این لینک آهنگ توی soundcloud هست. [خورشید از پارسا پورابراهیم]

نظرات (۱)

  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • من حتی پیش اومده بابت بعضی آهنگ‌های مورد علاقه‌ام، مسخره هم شدم اما اونی که از رو رفت دیگران بودن!

    زنده باد به روراست بودن با خودت ;)

    پاسخ:
    اره بابا مهم نیستن دیگرون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی