دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ

از طریق یکی از سایت‌های کاریابی سه تا رزومه برای دست گرمی فرستادم تا برم ببینم جو کار و حقوق و اینا چطوره. اینایی هم که براشون رزومه فرستادم خیلی match  هستن با سابقه کاری من. حالا یکیشون حتی به مصاحبه نکشیده ردم کرده. بعله :)
خنده ام گرفت که واقعا چرا؟
بعد رفتم دیدم بیشتر از یک سال پیش هم دقیقا برای دست‌گرمی از طریق این سایت چند تا رزومه فرستاده بودم که ببینم اوضاع جطوره برای تغییر شغل و محل کار. و دقیقا به همین شرکت مذکور هم فرستاده بودم و انگار طرف درخواست فایل رزومه کرده و من ایگنور کردم :| یادمه دو سه تا هم زنگ زدن و دو تا رو رد کردم و یکی رو هم حتی قرار مصاحبه ست کردم و یادم رفت برم! 
اینا رو که الان دیدم و یاد پارسال افتادم واقعا خجالت کشیدم. حالا نمی‌دونم این شرکت مذکور همونیه که باهاش قرار مصاحبه ست کرده بودم و نرفتم یا نه! خیلی بد میشه اگه اون باشه. حتی یه نفر برام ایمیل زده بود برای اطلاعات بیشتر و حتی لینکدینم رو هم چک کرده بود و من هیچ جوابی نداده بودم!
واقعا جا داره به خودم بگم زشته این کارا... خجالت بکش! اینا چه کارای زشتی بودن من کردم؟ فازم چی بوده دقیقا؟ دست‌گرمی؟ بازیه مگه؟

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی