دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ق.ظ

یه مدت حوصله پست گذاشتن ندارم و تنها دلیلش اینه که احساس می‌کنم اینجا رو دیگه خیلی سیاه کردم. کلا هیچ چیزی غیر از سیاهی ندارم برای نوشتن. وقتی هم سیاهی از یه حدی بیشتر میشه، از حد تحمل آدما فراتر میره و ممکنه براشون آسیب زننده باشه. بعد اگه بفهمن دارن آسیب می‌بینن دور میشن که خیلی خوبه ولی اگه ندودن دارن آسیب می‌بینن، من عذاب وجدان می‌گیرم که یه نفرو با سیاهیام سیاه کردم!
چاره چیه؟ 
یا دوباره برم تو خودم و ننویسم و انتشار سیاهی رو متوقف کنم. یا اینکه بنویسم و بخوام اگر احیانا اینجا رو می‌خونید و باعث شده سیاه بشید یا وقتی اینجا رو باز می‌کنید یاد سیاهی می‌افتید، این لطف رو در حق خودتون بکنید و نخونید.
من فعلا چیزی غیر از سیاهی برای انتشار ندارم و نمی‌خوام اثر بد بذارم رو آدما.

نظرات (۳)

  • صدرا ارجمند
  • مشکی رنگ عشقه :))

    بنویس که نوشتن بهتر از ننوشتنه... درمورد ما هم لطفا بذار خودمون تصمیم بگیریم :)

    پاسخ:
    شما که مختارید :)
    فقط حواستون باشه دوده نشینه رو لباساتون
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • ما اثر بد نمی‌گیریم ازت، همه رنگتم دوست داریم حتی سیاهت رو! پس بنویس که خوب می‌نویسی 😉

    پاسخ:
    مسیولیت سیاه شدن با خودت :)
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • در واقع مسئولیت کیف کردنم رو دربست قبول می‌کنم 😉

    پاسخ:
    بعید می‌دونم کیفی در کار باشه ولی باشه :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی