دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

قالب

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ

مدت زیادی بود منم دلم از این قالبای خوشگل و ساده می‌خواست.

قالبم رو عوض کردم. از یه قالب استفاده کردم و خودم یه جاهاییش رو تغییر دادم. فقط هنوز به دلم ننشسته ولی می‌ذارم این بمونه تا یه قالب بهتر پیدا کنم و خودم بهتر تغییرش بدم.

شاید اصلا انگیزه‌ای بشه html و css و کلا طراحی قالب یاد بگیرم :دی

قالب قبلی رنگ بنفش داشت و می‌خواستم تمش آبی باشه و نشد همه‌اش رو آبی کنم!

نظرات (۳)

یعنی من میخواستم ی فونت عوض کنم و نشد :))) اعتراف میکنم تا این حد نابلدم

اما قشنگ شده.....ساده و شیک

 

پاسخ:
منم بلد نیستم :) مثلا اگه بخوام فونت عوض کنم احتمالا برم توی کدش سرچ ‌کنم ببینم چی در رابطه با فونت پیدا می‌کنم و ...
مرسی ^_^
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • چقدر جذاب‌ناک‌انگیز شده 😍 ریسپانسیو هم هست و دیگه چه بهتر 😊👌

    پاسخ:
    مرسی ^_^

    البته از بیس کار من نیست من فقط بر اساس سلیقه خودم تغییرش دادم :دی
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • اختیار داری 😉

    پاسخ:
     :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی