دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

یه مدته که هیجان زده‌ام.

- کارم رو که گفتم دارم عوض می‌کنم. هنوز دنبال کار جدید نگشتم ولی خوشحالم همچنان. 

- تراپیستم رو هم دارم عوض می‌کنم. یه مقدار احساساتم در این باره مبهمه. می‌خوام حواسم باشه دوباره خودمو نندازم تو چاله. برای همین دلم می‌خواد هیجانی برخورد نکنم و خیلی منطقی جلو برم.
- یه فعالیت گروهی رو هم دارم شروع می‌کنم که فوق‌العاده هیجان‌انگیزه برام. امیدوارم میزان هیجانش پایدار بمونه.
- برنامه خرید چند وسیله الکترونیکی رو هم دارم. صرف فکر به اینکه یه چیز نو و تازه خواهم داشت جالبه ولی دنبال کردن و انتخاب و بررسی قیمت‌ها خسته کننده‌اس.

نظرات (۲)

  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • در مورد بند آخری اگه حس کردی کمکی از من بر میاد، خوشحال میشم تا حدی که سوادم اجازه بده، کمکت کنم 😊

    پاسخ:
    خیلی خوشحال میشم از کمکت استفاده کنم. 
    یکیشون گوشیه. اول تحقیقاتمو می‌کنم، سوالی بود ازت کمک می‌گیرم حتما :))
    مرسی کلی :)

  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • در خدمتم 😊

    پاسخ:
    تشکرات فراوان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی