دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ب.ظ

من در این لحظه تنها نیازی که دارم اینه که بشینم با یه نفر امن صحبت کنم و هر چی که تو ذهنم می‌گذره رو صرفا بگم و بگم و بگم تا ذهنم و افکارم بتونن منظم بشن و بتونم آروم بگیرم برای فردا. 

نه مشورت می‌خوام، نه راهنمایی، نه دستور و نه نظر... فقط به یه گوش شنوای امن و پذیرا نیاز دارم.


پ‌ن : و البته منظورم یه شخص آشناست که من رو بشناسه. چیزی که تمام عمر نیاز داشتم و نبود. حتی روانشناسم هم اینطور نبود. اون فقط به فکر تکنیک‌های خودش بود! ذره‌ای احساس نکردم به این یک نیاز ساده‌ام پاسخی داده شده باشه.

نظرات (۱)

  • صدرا ارجمند
  • اگه خواستی یه بار دیگه امتحانش کنی خبرم کن...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی