دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

گزارش شبانه

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ب.ظ

یه بار مجبور شدم برای نشون دادن یه چیزی به همکارم، توی اینستاگرام لاگین کنم. ولی دیگه دوباره نرفتم. تا الان که کتاب نخوندم :دی ولی اقلا به جای چرخیدن بی هدف توی توییتر و اینستا، یه سر به یوتیوب زدم. چهار تا ویدیو دیدم، سه تاشون پربااار :)))

یکیشون از یه کانال آموزش آبرنگ بود. شما بگو آبرنگ چیه؟ آموزش زندگی! خیلی حرفای قشنگی زد. میخوام یه بار بشینم با حوصله ببینمش. اینو توصیه می‌کنم‌ حتما ببینید. اصلا آموزش نمیده. دختره خیلی دلنشین و گوگولیه :) [لینک]

دومی مهشید یه ایرانیه که صفحه اینستاشو فالو می‌کردم، بعد اومد یوتیوب و امروز یه خبر خوشحال کننده داد اینکه می‌خواد تو ماه June هر روز ولاگ بسازه و من بسی خوشحال گشتم.

سومی هم عماد یه ایرانیه که تازه ولاگ ساختن رو شروع کرده... فعلا تفننی دنبال می‌کنیم ببینیم چه شود. ولاگ امروزش بامزه بود.

چهارمی هم از یه روانشناس آمریکایی. درباره یه موضوعی حرف زد به اسم corrective emotional experience که من خیلی نفهمیدم چی میگه :دی

نظرات (۲)

  • لیانا وزیری
  • مهشید رو من هم میشناسم و چند ساله که اینستاگرامشو دنبال میکنم و این اواخر هم ویدیوهاش رو تو یوتیوب میدیدم.خیلی برام لذت بخش بود.شخصیتش رو خیلی دوست دارم.

    عماد هم احتمالا همون دوست مهشید باشه.نه؟؟

    من هم دو سه هفته ایه که اپ اینستا رو از تو گوشیم حذف کردم و چک نمیکنم.انقد خوبه.کیف میده.

    پاسخ:
    اره عماد دوست مهشیده
    مهشید خیلللی خوبه. تقریبا میشه گفت تنها کسیه که از دنبال کردنش لذت می‌برم. 
    من که با حذف اینستا فکر میکنم زندگیم تازه شروع شده 
  • لیانا وزیری
  • اتفاقا من هم در طول این چند سال هیچ وقت دلم نمیخواست و نذاشتم تعداد فالوئینگ هام از پونزده بیست تا بیشتر بشه.ولی مهشید همیشه جز اون تعداد کم بود.شخصیت دلنشین و تو دل برو و جذابی داره.همیشه خودشه.به چیزی که نیست تظاهر نمیکنه.

    پاسخ:
    دقیقا خودشه و تظاهر هم نمی‌کنه. واسه همینه که آدم باهاش احساس نزدیکی میکنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی