دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ق.ظ

خرج کردن یه مهارته که تو باید بلدش باشی. یه سری آدما بلدن، یه سری آدما مثل من بلد نیستن.

همین کافیه برام که تو ماه اردیبهشت کلا ۱۵۰ هزار تومن خرج کردم!!! و بقیه حقوقم دست نخورده باقی موند :| 

اینجور وقتاس که برام سواله هدفم از کار کردن و زندگی کردن چیه دقیقا؟

وقتایی هم که می‌بینم آدما میگن فلان چیزو دوست داشتم بخرم بعد کلی پول جمع کردم و پس‌انداز کردم و بعد از n ماه بالاخره تونستم بخرمش و خوشحالم، باز برام سوال پیش میاد که پس چرا من هیچوقت اینجوری نبودم و نیستم؟؟ واقعا یه مرگیم هست!

نظرات (۲)

یعنی دلت هیچی نمیخواد؟!!!

پاسخ:
مثلا بدم نمیاد یه دوربین عکاسی برای خودم بخرم. ولی بعدش میگم اگه ازش استفاده نکنم چی؟ واقعا یه مرگیم هست :))))

ببخشید شما دوره هم برگزار می‌کنید؟ :)))

پاسخ:
چیه اینجوری؟
آدم خوبه یه کم خرج کنه :))))
 آخرش اینا همه رو با خودم به خاک گور می‌برم :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی