دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

دلتنگی شاخ و دم ندارد

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۱ ب.ظ

چند روز دیگر تولدت است. داشتم سر و سامانی به فایل‌های بک‌آپ در لپ‌تاپم می‌دادم که یادم افتادم در تلگرام حجم عظیمی voice به هم رد و بدل کرده بودیم. 

رفتم نشستم به گوش دادن،  تمام نشد. سهم دیشبم گریه تو و خنده‌هایت بود. یکجا هم گفته بودی خیلی نامردم که بعد از شش ماه دلم برایت تنگ نشده و من گفته بودم تنگ شده بود ولی بروز ندادم. 

می‌دانی من هنوز راه زیادی دارم تا بفهمم شکل دقیق دلتنگی چگونه است. اگر این دلتنگی نیست پس چیست؟

نظرات (۱)

  • آئورلیانو بوئندیو
  • دلتنگی هم شاخ داره هم دم، هم ترسناکه. فکر می‌کنم البته. 

    پاسخ:
    ترسناک نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی