دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ق.ظ

یکی از رفتارهای رو مخیش و در واقع رومخی خیلی از آدما اینه که بدون اینکه ازشون بخوای یا پرسیده باشی برات برنامه‌ریزی می‌کنن و برات تصمیم می‌گیرن که چیکار کنی! اونایی که فکر می‌کنن خیلی روشن‌فکرن، تهش میگن باز تصمیم با خودته من صرفا نظرمو گفتم یا پیشنهاد دادم در صورتی که تو حتی از اون نه پرسیده بودی و نه خواسته بودی که بگه چیکار کنی!

مثل این تعطیلات که برام برنامه خرید و ورزش و خونه‌تکونی می‌چینن!

مثل میم. (و من خیلی بیشتر حرصم می‌گیره از این)

انگار که خودم عقل ندارم.

و برای من لذت بخش‌تره که مثلاً هیچ کار خاصی نکنم و خودم تصمیم گرفته باشم هیچ کار خاصی نکنم تا اینکه فلان...

والا

به تو چه اصلا!!


پ ن : بعد که نظرشونو اعمال نمی‌کنی یا مخالفت می‌کنی هم باید جواب پس بدی :/

نظرات (۱)

همیشه الزاما این نوع برخورد بد نیست. بستگی به خیلی فاکتور ها داره

 

من هم کسی بخواد نظممو بهم بریزه ناراحت میشم! خصوصا الکی این کار رو بکنه 

پاسخ:
تا وقتی با احترام به شخصیت اون طرف نباشه بده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی