دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ب.ظ

یکی از مکان های امن گریه کردن من ماشینه و در حین رانندگی. امروز ناراحت بودم. گریه کردم ولی بدبختی اونجا بود که دستمال تمیز نداشتم اشکامو پاک کنم. دستامون رو هم نمی‌تونیم به صورت چه برسه به چشممون بزنیم مبادا کرونا بگیریم. و خب خیلی مسخره بود که گریه هم اسباب دردسر شده بود.

نظرات (۳)

چقدر جالب :) نه گریه کردن تو نه...اینکه میخوام الان یک مطلب درباره گریه کردن بنویسم :|

من هیچ وقت نتونستم جلو گریه ام بگیرم و تقریبا توی هر موقعیتی گریه کردم!

پاسخ:
تله‌پاتی وبلاگی :)
این یه نعمته که میتونی راحت گریه کنی :)

خب پیش نویس شد و درعوض یک غرنامه نوشتم :)))

خیلی هم خوب نیست چون همه میفهمن....زودی بینی ام سرخ میشه و حتی اگه قایمکی گریه کنم باز از ظاهر معلومه.

پاسخ:
بارم نعمته به نظرم :))

ای بابا اسیر شدیم بخدا

پاسخ:
والاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی