دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ق.ظ

اومدم یه چیزی بگم کلا درگیر نوشتن پست قبل شدم یادم رفت چی می‌خواستم بنویسم!!

حالا تا اون یادم نیومده اینو بگم(!) که کینگ رام (یه خواننده ایرانیه) شروع کرده داره یه پادکست می‌سازه به اسم «مستی و راستی»

 و اینجوریه که مست و های می‌کنه و شروع می‌کنه به ضبط کردن و از هر دری سخن گفتن! می‌خواد یه سری مهمون هم دعوت کنه و بشنین در عین مستی (و هایی و چتی(!)) روراست از هر چیزی حرف بزنن. من تا اپیزود سه گوش دادم فعلا و خیلی ایده جالبیه به نظرم. اگه به نظرتون جالب اومد و البته اگه توان شنیدن هر حرفی در این وضعیت رو دارید برید گوش بدید. من که انگار با یه دنیای جدید آشنا شده باشم! هیچ آدمی رو ندیده بودم با این ادبیات حرف بزنه حتی!!!! کلا زیر و رو شدم :)) برای منِ پاستوریزه خیلی سنگین بود :))

برای پیدا کردنش توی ساوند کلود kingraam  رو سرچ کنید.


آخرشم یادم نیومد چی می‌خواستم بگم. فکر کنم یه چیزی بود که توی توییتر نمیشد گفت!!

نظرات (۱)

دو، سه تا موزیک خوب هم داره 

شکارچی‌ش مثلن خوبه.

پاسخ:
شکارچی خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی