دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ق.ظ

درباره روزه سوشال مدیا هم بگم که تا دیروز موفق عمل کردم و سمتش نرفتم جز یکی دو مورد سر زدن زیر پنج دقیقه به توییتر و اینستاگرام مبادا که نوتیفیکیشنی یا مسجی از دست بدم که دیدم هیچ مسج و نوتیفی در کار نیست.

اما یه موضوع رو فهمیدم. حذف این ها باعث نشد کیفیت زندگی یا چیز دیگه‌ای بالا بره. در واقع راه فرار پیدا کردم و راه جایگزین براشون. مثلا بیشتر درگیر خیال‌پردازی و خوردن شدم و به جای بازی توی لپ‌تاپ دوباره افتادم به جون مکعب روبیکم. 

یعنی مشکل از سوشال مدیا نیست. درد یه چیز دیگه‌س اینا وسیله‌ن. وقتی هم استفاده می‌کنم کاملا آگاهم. و خب هی بی‌خودی هم به خودم عذاب وجدان میدم و آخرش میگم بابا بیخیال و حالا با آگاهی مثلا فیلم می‌بینم تا کارامو نکنم :)

ولی خب دوری کردن یه خوبی‌ای که داره اینه که می‌فهمی که نرفتن و خبر نداشتن باعث نمیشه عقب بمونی! خبر همیشه به هر طریقی شده به تو میرسه. نخوندن چندتا توییت بامزه یا ندیدن چندتا عکس مسخره از آدمایی که هیچ ارتباط روزانه‌ای باهاشون نداری هم هیچ تغییری توی زندگیت ایجاد نمیکنه. و عملا چیزی رو از دست ندادی.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی