دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

چند روز از سال ۲۰۱۹ من ...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ب.ظ

جمعه بنزین یرخی و بی‌برنامه سه برابر شد.

شنبه برف اومد و یخ زدن شهرو دیدم.

شنبه ظهر اینترنتو قطع کردن و گفتن سایتهای داخلی بازه.

امروز دوشنبه بود. اینترنت هنوز قطعه. از سایتهای خدمات‌رسان داخلی برام اس‌ام اس میاد که حواست باشه ما در خدمتیم.

به هیچ منبع خبری موثقی هم دسترسی ندارم.

روابط کشورم با جهان هم به کنار.


و من به این فکر می‌کنم که من به عنوان یک شهروند ایرانی، این همه سال دارم هزینه چی رو میدم؟ هزینه انفعالم رو؟؟

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی