دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

خب از اونجایی که من وقتی اینجوری استرسی میشم، یه دستم به اینجا بند میشه واسه تخلیه دل مشغولی‌هام، اومدم یه آپدیت بدم :))

دیشب یه تصمیم گرفتم تا امروز برم به دل اتفاقای بعد از اون تصمیم. بعد امروز وسط‌های روز بود که مردد شدم. وایسادم یه کم دور و برم رو نگاه کردم و از خودم پرسیدم اینو میخوای؟ و خب جواب دادم این رو احتمالا نه! و ول کردم.

بعد در حال ول کردن که بودم نمی‌دونم شانس بود؟ کار خدا بود؟ چی بود که یه نشونه یهو پرید اون وسط مسط‌ها که دوباره من مردد بشم که ول کنم؟ ول نکنم؟ چیکار کنم؟

و حالا دوباره من رو داریم که خدای کش دادن هررر چیزی هستم... و دوباره بشینم ببینم چیکار می‌خوام بکنم!

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی