دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

خودمو اسکل کردم. هاه؟

من کلا یا سرکار میرم یا خونه‌ام. صد سال یه بار شاید تفریحات کوچیکی یا خریدهای از سر اجباری هم داشته باشم.

بعد رفتم کلاس زبان ثبت نام کردم. بعد همین باعث شده که هی به خودم بگم وای من یه عالمه homework دارم پس باید هر روز زود بیام خونه، تفریح های صد سال یه بارم رو هم انجام ندم، چرا؟ چون کلاس زبان میرم و تکلیف دارم!

بعد می‌دونی چیه؟ هیچ تکلیفی هم انجام نمیدم :|

یعنی یه کلاس زبان مسخره ثبت‌نام کردم که خودمم نمی‌دونم هدفم از این کار چیه بعد باهاش دست و پای خودمو بستم!

داشتم فکر می‌کردم این دیگه مرض داشتنه!!! مازوخیسمه! نیست؟

فردا هم امتحان دارم و تازه به این نتیجه رسیدم :|

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی