دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

یکی از مزایای بودنِ دست در جیبِ خود، اینه که اگه خرجی کردی و پشیمون شدی، فقط با خودت طرفی نه با کسی که خرجتو میده.
من یه کلاسی ثبت‌نام کردم که احساس می‌کنم کاملا نابخردانه(!) و ناعاقلانه (:/) خودمو انداختم توی اون فضا و داره کمرم می‌شکنه ولی خوشحالم که خودم هزینه‌اش رو دادم و می‌تونم راحت پشیمون باشم و اگه هم یه روز دلم خواست به سرم بزنه و دیگه نرم، خیالم راحته واسه همه چیز.

پ ن : ثبت‌نام نابخردانه‌ام مثل وقتیه که شنا بلدی ولی خیلی کم بلدی یا در واقع میشه گفت بلد نیستی، ولی شیرجه میزنی توی قسمت عمیق استخر.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی