دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ب.ظ

توی راه خونه داشتم به مکالمه‌ی تلفنیم با مادر و برادرم و هیجانی که نداشتم فکر می‌کردم. و خب به این نتیجه رسیده بودم که من حوصله‌ی خودم رو هم ندارم... چه برسه به بقیه... من برای خودم و شاید درصدی از خودم که این وبلاگ باشه هم هیجان ندارم. بارها بوده موضوعی بوده که گفتم میرم حتما درباره‌اش توی وبلاگم می‌نویسم ولی وقتی رسیدم به صفحه‌ی وبلاگ، حال و حوصله‌اش رو نداشتم.

می‌بینی؟ این نوشته رو هم نصفه و نیمه رها کردم. و حالا بعد از چند ساعت برگشتم.

این روزها زیادی گیج و گنگم. احساساتم یا کمرنگه یا پررنگ. سرکار بی اعصابم. توی خونه معتادوار. ساعت‌ها رو می‌گذرونم که بگذرن و می‌دونم که نباید اینطور رهاشون کنم این زمان‌ها رو. 

خودم نمی‌دونم چمه. مثلا یه روز میگم من این کارو رها می‌کنم. فردا می‌گم نه شاید بودن توی این محیط به من فرصت رشد بیشتر بده. پس‌فرداش میگم من خیلی احمقم که اینجا موندم و روز بعد غرق از ترس میشم که اگه کارم رو رها کنم با بیکاری توی خونه چه کنم؟ 

یه چیزی بگم؟ همینا رو هم به زور و اجبار نوشتم. خودم خودمو مجبور کردم. دیگه بیشتر از این در توانم نیست.

نظرات (۱)

تهش همه مون تو چهل سالگی به این روزامون فکر میکنیم و میگیم میشد فلان کارو نکنیم و فلان کار رو کنیم، اما بعیده حسرت عمیق بخوریم. تمام این روزا و کارایی که میکنیم درست ان. چون با عقل خودمون انجام شده ن. اگر شرایطی پیش بیاد که با دانش کامل، تصمیم اشتباه بگیریم، اونجا باید غصه خورد.
من یه وقتی میگم این کاری که میکنم، پولش کمه، اما فلان چیزش خوبه. فلان چیزش بَده و فلان چیزش خوبه. همه رو توی یک فایل word مینویسم. تهش میگم گور باباش. می‌مونم. و پشیمون هم نمیشم غالباً.
وسواسِ آینده آدم رو جِر میده. خسته میکنه و بی انگیزه. باید لذت برد. +مکتوب کردن درگیری های ذهنی، بدجور کمک میکنه به یافتنِ راه حل یا لااقل کسب یک تصویر دقیقتر. امتحان کنین، بد نیس به نظرم.
پاسخ:
کم و بیش اینجا مکتوبشون میکنم ولی حیف که مفصل نیست
و درسته آدم همیشه درگیره بین خوبی‌ها و بدی‌های یه تصمیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی