دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

عه فَکت

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ق.ظ

من و وجودم نه برای اهل خونه مهمه. نه برای اهل محل کار. نه برای آدمای توی خیابون. نه برای دوستای قدیم و جدید. نه برای کسایی که منو می‌شناسن. نه برای کسایی که منو نمی‌شناسن. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم. نه برای خودم.

نظرات (۲)

  • هانس شنیر
  • نه برای خودم...
    پاسخ:
    :)
    :) مجبورم کامنت هانس تکرار کنم ؛
    نه برای خودم...
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی