دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

به وقت صبح پنج‌شنبه دهم آبان

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ

دیشب خوابتو دیدم. خودتو ندیدم. نوشته‌هات! خوشحال بودم. 
اینجا همه بیدارن. صدای موزیک میاد. معلقیم همه.
دارم میرم یه لقمه نون دربیارم و لعنت می‌فرستم به این ویژگی مسخره تو خودم که اون بهش میگه مسئولیت‌پذیری ولی من بهش میگم حماقت و خرکاری.
بعدازظهر و ظهر کلی کار دیگه هم دارم. میشه دعا کنی ایده‌آل‌گرایی یه امروز دست از سرم برداره تا بتونم سر و ته کارو با تف جمع کنم؟ واقعا نیاز دارم بتونم یه کاری رو تموم کنم، حتی اگه شده با تف.
بی‌حس شدم. سِر شدم.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی