دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ق.ظ

کلا عادت دارم دستی دستی جمعه شبی گند بزنم به شنبه صبحم و عملا یه جورایی به کل هفته‌ام...

نشستم به دوباره دیدن فیلم رگ خواب. و هرچقدر این فیلمو ببینم بازم کمه. اصلا هرکسی هرقدر این فیلمو ببینه بازم کمه. قبل‌ترها قبل از اینکه فیلمو ببینم از چند نفر شنیده و خونده بودم که این فیلم خیلی سیاه‌نمایی کرده و خانوما رو ال و بل نشون داده. می‌دونین اصلا موضوع سیاه‌نمایی و خانوما و اینا نیستن. این فیلمو باید دید. اون هم با دل و جون. خانوم و آقا نداره. یه آقا هم می‌تونه با شخصیت مینا (لیلا حاتمی) همذات پنداری کنه به شرطی که با جون و دل ببینه. فارغ از ایرانی بودن فیلم یا خانوم بودن نقش اول قصه یا حتی ماجرای داستان! کل فیلم داره زندگی یک نفر رو توی یک برهه زمانی و در قالب ارتباط با یک نفر دیگه به ما نشون میده تا آشنا بشیم با آدمایی که کل زندگیشون چه عذابی میکشن و چه عذابی به خودشون میدن چون هویتی برای خودشون قائل نیستن، دنبال راضی نگه داشتن دیگرانن و تا یک نفر پیدا میشه به اندازه یک اپسیلون بشون توجه می‌کنه تمام دنیاشون رو با اون آدم می‌بینن. آدمایی که پرن از حس گناه و عذاب وجدان و تنفر از خودشون. و تنهان. واقعا تنهان.

نظرات (۳)

یکی از بهترین برداشت ها رو از این فیلم داشتین
واقعا هم همینه ... یکم تو لایه های عقب تر برید میشه همین و دید...
+
البته به شدت فیلم اعصاب خورد کنیه!
پاسخ:
:)
فقط یبار دیدمش توی سینما . نمیدونم چرا درست متوجه نشدم علت بد شدن مرده با لیلا حاتمی رو . 
پاسخ:
من فکر میکنم چون از اول لیلا حاتمی براش یه سرگرمی گذرا بود. بد نشد باهاش. فقط دیگه حوصلشو نداشت 
اخه مرده خیلی عاقل میزد باشه . و انگار عشقش اسمانی بود و اینا . اون موقع که حاتمی گریه میکرد کلی نازشو میکشید مثلا . 

یعنی همش به خاطر میل جنسی بود ؟ 😂
پاسخ:
من فکر میکنم لیلا حاتمی گندش کرده بود :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی