دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

سخنی چند از خودم :|

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۳ ب.ظ

یک. چه خوبه که من خواستگار ندارم! واقعا آرامش دارم. خواستگار فقط آرامش زندگی آدمو به هم می‌زنه و هیچ فایده دیگه‌ای هم نداره.


دو. پاکش کردم. باید بیشتر دربارش فکر کنم.

سه. امروز خیلی خوش گذشت و من به این ویژگی در خودم ایمان آوردم که من دوست دارم با آدمای اجتماعی همکار باشم. چقدر هم به آدم خوش می‌گذره، هم کارش راحتتره، هم انرژی و اعتماد به نفسش زیاد میشه‌. اینو منی میگم که با آدمای ساکت و سخت کار کردم. آدم سخت آدمیه که با همه شوخه با شما نه :| یا آدمیه که یه سری اخلاقا داره که خوب نیستن.
و اینکه منم اعتراف می‌کنم که یک مسکوت هستم ولی دوست ندارم مسکوت باشم و سعی می‌کنم یه حرفی بزنم. هرچند داغون.

چهار. مانتومو دور بندازم؟؟؟ چرا هیچکس نمی‌گه مانتوت قشنگه؟ آخه مگه داریم از این مانتو ایده‌آل‌تر؟؟؟؟ نکنه به نظر بقیه بچگونس؟ یا محجبه ؟؟ یا داغون؟

پنج. یکی هم نیست بهم بگه یادته دوسال پیشو؟ همین وقتا؟؟ یادته چی شد که گذاشتی کنار؟ یادته یا نه؟ دفعه بعد آدم باش.

نظرات (۵)

چه باحال. فک میکردم فقط خودم خواستگار ندارم :))
 البته سر جریاناتی که داشتم منم به این نتیجه رسیده بودم که خوبه
پاسخ:
والا... خیلیم خوبه 
این بخش آرشیو عکس پروفایل ایده‌ی جالبیه. فکر کنم بعد از چند سال بشه باهاش گذر روزگار رو حس کرد! :)
پاسخ:
آرههه... و خب بیشتر هم منو وسوسه میکنه که هی تند تند عکس پروفایلمو عوض کنم و هی باید جلوی وسوسه‌ام مقاومت کنم :دی
چرا انقدر مسکوتانه می نویسی؟ من که سر در نیاوردم چی به چی شد :)))
حالا بیشتر وبت رو میخونم بلکه بیشتر بفهمم پست های بعدی ات رو
پاسخ:
منظورت مبهمانه بود فکر کنم :دی
  • خورشید ‌‌‌‌
  • چهار) عکس مانتوتون رو بذارید ما بگیم قشنگه :)

    سلام :)
    پاسخ:
    اگه الکی بگین قشنگه چی؟ ؛)
    خب ما که مانتوتو ندیدیم :دی
    پاسخ:
    اگه دست و پام بسته نبود عکسشو میذاشتم اینجا :دی ولی مطمئنم بازم کسی نمی‌گفت مانتوت قشنگه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی