دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

گوگی

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

یکی از کارهای دوست‌داشتنیِ محقق شونده در آینده‌ی من* اینه که کلی گل و گیاه داشته باشم و بعد به هر مناسبتی که پیش میاد، از گل‌هام تکثیر کنم و به اونایی که دوستشون دارم هدیه بدم. این به نظر من نهایت محبت و دوست داشتنه.

و خب خیلی مسخره‌اس اگه بگم که من خیلی خیلی دوست داشتم همیشه کلی گل و گیاه داشته باشم و یه گوشه از زندگیمو با اونا پر کنم. هر وقت هم از جلوی گل‌فروشی یا حتی دست‌فروشِ کاکتوس‌فروش رد می‌شدم دلم قنج می‌رفت ولی هیچی نمی‌خریدم چون فکر می‌کردم توی نگهداری از گل و گیاه بی‌عرضه‌ام!!

 ولی خب این چه فکر مسخره‌ایه؟ بیخیال. گوگی اولین دوست گیاه من :) (۹۷.۳.۱۳)


* می‌خواستم بگم رویا ، آرزو، فانتزی... ولی هیچکدوم نبود. نمی‌دونم هم دقیقا چه کلمه‌ای هست. پس به جاش گفتم «کار دوست‌داشتنی محقق شونده در آینده»

نظرات (۴)

  • عینکی عینکی
  • عکس میذاشتی ازش😊
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون :)
    نگهداری از گل و گیاه جدا از تمامی لذت‌ها و دوست‌داشتنی‌هاش، به نظرم روش فوق‌العاده‌ای برای یادگیری و پرورش تعهد و کار بلند‌مدته. امیدوارم تا چند سال دیگه چندین و چند گوگی داشته باشید
    پاسخ:
    ممنون :))
    من دوست دارم ولی حوصله نه
    تنها گیاهم هاورتیا گورخریه که عاشقشم*__*
    موفق باشی
    پاسخ:
    سرچ کردم هاورتیا گورخریو، بچه قشنگیه :))
    من دیوونه ی گلامم خیلی وقت پیش که تعداد شون هنوز انگشت شمار بود مادر اصرار داشت بریزم دور و یه جای درست حسابی از خونه رو باز کنم!
    اهمیت ندادم بهش و به علاقه و عشقم نسبت به گیاهام ادامه دادم :)))
    وقتایی که گریه ام میگیره میرم پیش شون و گریه میکنم کلی حس مثبت بهم میدن.
    پاسخ:
    اوخیییی :))
    ایشالا زیاد و زیادتر بشن 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی