دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ

خدایا چیکار کنم؟ من باید چیکار کنم؟ آیا اصلا باید کاری بکنم؟ 

چطور حمایت کنم؟

اصلا آیا باید جلوی چیزی رو بگیرم؟

یا بذارم روالش جلو بره؟

اصلا نمیدونم خودم چی میخوام!

نمیتونم فکر کنم

نمیتونم تصمیم بگیرم

بی عرضگی محض

هم یه سری چیزا رو میخوام هم یه سری چیزا رو نمیخوام

ولی اینطوری داره همش با هم از بین میره.

خدایا صلاح ما در چیه؟

بگو بهمون

ایا حساسیم یا نه حق داریم؟

خدایا هستی؟

میشه بگی راه درست چیه؟

کنار اومدن یا نیومدن؟

اصلا حقی این وسط وجود داره؟

نظرات (۲)

میشه بگی راه درست چیه؟
میشه بگی؟ حرف بزنی؟
اینا حرف دل من هم بوده و هست.  :(
پاسخ:
:)
کاش این سوالا جواب هم داشت...
پاسخ:
اوهوم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی