دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

وبلاگ خوانی از نوع خوبش البته که کم شده


فیلم دیدن(دیدن فیلمهای آرشیو خودم و دیدن جدیدها البته متعادل)


سریال دیدن(فعلا سریالی در دست مشاهده ندارم ولی توی لیستم یا فرندزه یا فی...)


کتاب خواندن(در دست و کاغذی : نا.../ ار.../ اون چیز دومیه)(بقیه رو کم کم به لیست اضافه میکنم)


گوش دادن به پادکست هم برام جذاب شده مخصوصا موقع صبحانه وقتی کسی نیست با صدای بلند(اصلا دوست دارم برم بگردم پادکستای خوب پیدا کنم و مشتری بشم :)) )


فکر و کار در راستای دیزاین اتاق و میزم


به یه بهونه ای هر چند وقت یه بار بیرونی جایی و رخوت نیاد تو وجودم با موندن اینجا و مسموم نشم :(

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی