دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

چند تا کار هست که هی می‌خوام انجام بدم ولی هی عقب می‌اندازمشون. اگه اینا رو به همین زودیا انجام ندادم یکی بیاد کله منو بکنه:

- یکی اینکه هی می‌خوام برم یه دفتر برنامه‌ریزی بخرم و هی تنبلی می‌کنم و نمیرم بخرم و اینکه می‌تونم بدون این دفتر هم شروع کنم و باز انجام نمی‌دم!

- دو اینکه می‌خوام یه مدت هر روز حداقل یک ساعت زودتر بیدار شم و برم بیرون که هم این همه غیبت نخورم و جریمه غیبت ندم و هم به خاطر دیر رفتن مجبور نشم سوار این تاکسی‌های بوگندو بشم (درواقع تاکسی نه، مسافرکش. چون رسما تاکسی نیستن اینا) و هم اینکه یکم وقتم توی راه رو مفیدتر بگذرونم به جای گوش دادن به آهنگای مزخرف راننده‌ها یا رادیو یا تلاش برای اینکه بغل دستیم بهم نچسبه یا ...( و من هنوز این آقایونی که به محض سوار تاکسی شدن یه نگاه به صورت شمایی که خانوم باشی میندازن رو نمی فهمم.)

- سه اینکه یه کم خوش بگذرونم. حداقل یه سینمایی، یه تئاتری، یه کنسرتی، چبزی... حتی اگه کسی باهام نیومد :(

- چهار اینکه یه سری قرار مدار بیرون رفتنی با دوستان دارم و اگه بشه قبل از عید انجام بدم...

- پنج اینکه مقدار زیادی خرید واجب هم دارم در کنار خریدهای واجب عید که اونا هم باید انجام بشن

نظرات (۱)

  • محمد روشنیان
  • فردا دیره همین امروز اقدام کنید. تعارف نکنیم تا وقتی که یهو دست به کار نشید هیچ اتفاقی نمیفته. خودتون رو تو عمل انجام شده قرار بدید به یه نحوی
    پاسخ:
    مثلا امروز سعی کردم زودتر بیدار بشم... بقیه‌شم خدا بزرگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی