دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

amelie :)

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

کی باورش میشه که من تا الآن فیلم املی رو ندیده بودم؟ خودم هم باروم نمیشه.

می‌شناختمش ولی تا به حال نرفته بودم بشینم ببینمش‌.

و خب الآن؟ با قاطعیت تمام می‌تونم بگم که نصف عمرم بر فنا بوده.

می‌تونم برای ۱۲۰ بار دیگه ببینمش، باهاش ذوق کنم، یه جاهاییش بغض کنم و نفهمم چی شد که دو ساعت به سرعت برق و باد گذشت!

املی عزیزم، یه نقطه امید :)

و مرد شیشه‌ای هم چقدر دوست‌داشتنی بود :)


 amelie


پ ن : یه چیزی بگم؟ اگه تا الآن فیلمو ندیده بودم به خاطر این بود که می‌ترسیدم ببینمش و بعدش زار زار گریه کنم!

نظرات (۲)

حالا زار زار گریه کردین یا نه ؟ 

دختره بکم مشنگ میزنه قیافش البته من حرصم گرفت اون موقعا که میدیدم . 
پاسخ:
نه خوشبختانه در حد بغض بود :) 
مشنگ؟؟ من باهاش همذات پنداری کردماا!!! :|
چقدر دختر دوست داشتنی هست این امیلی
پاسخ:
بله ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی