دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

مهم نیستن دیگروووون... گاهی چشماتو ببند...

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

میتونم فرض کنم اون دو سالو سربازی رفته بودم! والا!

خب عزیز من چرا خودتو دست کم میگیری؟ اصلا چرا اجازه میدی بقیه تو رو دست کم بگیرن؟ وقتی خودت خودتو دست کم میگیری، عملا این مجوزو به بقیه هم دادی تا اینطور بات رفتار کنن!

بعدم مهم اینه که تو الآن چی میخوای؟ با چی آروم میشی؟ و چی برای تو خوبه؟ و این اصلا مهم نیست که راهِ همه چیه! چهار سال سعی کردی خودتو بگنجونی توی یه راهِ همه‌گیرِ معمولی، اونم با اون حال... نتیجشو دیدی... الانم نمیگم راهت خاصه... اتفاقا اینم معمولیه... ولی برای تو خاصه! اصلا بیا اینطور فکر کن... همه چیز رو اختصاصی بدون برای خودت :)

نظرات (۲)

ما یه اقا سامان داریم، اینجور وقتا میگن من یه معقوله ی جدا از جهانم. منو با هیچکس و هیچ چیز مقایسه نکن 
پاسخ:
چه خوب میگن :)
حالا شایدم خیلی ربط نداشتااااا ولی خب:-D 
پاسخ:
ربط داشت ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی