دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

:دی

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

خیلی ضایع‌‌ اس وقتی یه چیزیت خراب میشه یا کهنه میشه بری دوباره همونو بخری؟

مثلا کفش آل استارت پاره شده، بری باز آل استار با دقیقا همون رنگ بخری؟

یا مانتو مشکیه‌ات کهنه شده، بری دقیقا همون مدل و همون رنگو پیدا کنی و بخری؟

یا شال مشکیه‌ات کهنه شده بری دوباره همون مدل و همون جنس و همون رنگو بخری؟

نظرات (۳)

نه اصلاً هم ضایع نیست :)
پاسخ:
به قول یکی از دوستان خیاااالم راحت شد :)
نه اصلا.
ولی خب من مپلا اول تابستون یدونه از این مانتو ایرانیا واسه حمایت از تولید ملی و این مسخره بازیا و محض خنده خریدم بعدنش وااااقعاً راضی بودم! الان رفتم یدونه جفتشو خریدم. البته رنگش فرق میکنه :-"
پاسخ:
منم دقیقا یه مانتوی تولید ملی خریدم پارسال که تمااااام خواسته هام از یه مانتو رو برآورده میکنه... و حالا دوست دارم برم بگردم مثلشو پیدا کنم ولی یه کم خجالت می کشم :دی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • نیست!
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی