دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ق.ظ

فکر کنم دیگه وقتشه که منم برای خودم آستین بالا بزنم و دنبال یه دختر خوشگل بگردم و به قولی زن بستونم. تازه مشکل سربازی هم ندارم. آخه به طور مادرزاد معافم از سربازی، چون دخترم!

این روزا هر پسری زن می‌گیره مامان من چنان میشینه منو درباره ازدواج نصیحت می‌کنه که احساس می‌کنم مامانم چنین تصویری از من تو ذهنش داره که انگار من یه پسر مجرد در شرایط ازدواجم که مامانم پنج شش تا دختر برام نشون کرده و من خودمو لوس می‌کنم و می‌گم زن نمی‌خوام و برای همینم منو نصیحت می‌کنه بلکه بالاخره از خر شیطون پایین بیام و برای مامانم عروس بیارم :|

ولی اگه پسر بودم یه دختر خیلی خوب در نظر داشتم :دی

نظرات (۲)

اولش فکر کردم اشتباه خوندم 😂😂😂
پاسخ:
:))))))))
 همه مادرها نگران آینده فرزندان خود هستند 
 دختر و پسر هم نداره .. ولی شاید برای دختر بیشتر 
 نگران باید باشند..
پاسخ:
آخه توصیه‌هاشون بیشتر به درد برادرم میخوره نه من! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی