دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

منت

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

بعضی از آدما هستن که عاشق اینن که منت بذارن روی سر دیگران!!! یعنی می‌میرن واسه این کار. لذت محض می‌برن. براش برنامه‌ریزی می‌کنن. برای خودشون چک لیست درست می‌کنن! خلاصه دنیایی دارت با این علاقشون. معمولا هم خیلی حرفه‌ای هستن و مثلا برای هر آدمی چندتا موقعیت منت گذاری توی آستینشون دارن، یعنی یه جاهایی توی گذشته یه لطفی کردن به اون آدم و اون لطف رو مستقیما توی چک لیست منت گذاریشون برای اون آدم نوشتن. بعضاً دیده شده کارهایی نه حتی از سر لطف بلکه از سر وظیفه رو هم تبدیل به یه موقعیت ناب و درجه یک منت گذاری می‌کنن.(که این دسته از افراد یا خیلی تازه کارن یا خیلی پوست کلفت)

خلاصه اعجوبه‌هایی هستن این آدما. محاله با کسی آشناییت داشته باشن و حداقل یه موقعیت منت گذاری برای اون آدم توی لیست عزیزشون نداشته باشن. البته هرچی رابطه با این افراد نزدیک‌تر باشه، برای محکم کاری هم که شده، موارد منت نهادن رو افزایش میدن. اینا رو که گفتم یه وقت فکر نشه که این آدما فقط منت ذخیره می‌کنن! اتفاقا فوق‌العاده توی استفاده از منت‌هاشون دست و دلبازن. اصلا هر چقدر موقعیت منت گذاری تازه‌تر، جذاب‌تر. و البته که هر چقدر کهنه‌تر، سوزاننده‌تر! این دیگه بستگی به میزان صبرشون داره که چقدر حاضرن برای رو کردن موقعیت منت گذاریشون صبر کنن. یا موقیعتی که الان پیش اومده تا بتونن منت کارهای گذشته رو روی سر طرف مقابل بذارن، چقدر ارزش داره که از کهنه‌تر کردن منت مورد نظر دست بردارن و مطرحش کنن.

بعضی‌هاشون اینقدر در این کار خبره شدن که کلاس درس می‌ذارن برای بقیه. اگه کسی که روش زوم کردن تا تجربیاتشون رو در اختیارش بذارن تمایلی به یادگیری و شاگردی کردن در محضرشون رو از خودش نشون بده که دیگه عالیه ولی اگه اون آدم علاقه‌ای نشون نده، درسته که یه شاگرد رو از دست دادن، ولی این دلیل نمیشه که این موقیعت برای منت گذاشتن سر اون فرد رو از دست بدن. اینجا دیگه طرفشون رو ناک‌اوت می‌کنن تا حداقل دلشون خنک بشه.

اطرافیان اینجور افراد هم معمولا اگه چند بار نیش خورده باشن از طرف این اشخاص، دیگه از اون به بعد به راحتی دم به تله نمیدن و اجازه نمیدن هیچ‌گونه لطفی از طرف این آدما دریافت کنن. حتی اگه در حال مرگ هم باشن هیچ وقت از این دسته افرادِ منت گذارنده درخواست کمک نمی‌کنن.

خلاصه خوبه که آدم قبل از مورد منت گذاری واقع شدن کمی آگاه باشه :|||

نظرات (۱)

متنفرم از همچین آدمایی  هیچوقتم باهاشون رفاقتی نمیکنم حتی اگه اون آدم نزدیک ترین شخص زندگیم باشه وقتی واسه خوبی و یا کاری که در حقم کرده سرم منت بزاره دیگه دوسش ندارم:(
پاسخ:
آدم همیشه حق انتخاب نداره توی دوست بودن یا نبودن با کسی یا موندن یا نموندن کنار آدما :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی